Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

νυχτα υπηρχε μονο πονος και θλιψη...


 

..χθες τη νυχτα μονος με πονο στο κρεβατι και να βρεχει θλιψη πολυ..

............

..το σεντονι μου να πινει τη σκονη του δωματιου μου..

..σιωπη μεγαλη εξω το σκοταδι....

..νυχτα ποτιζει το μικρο δωματιο μου...

..απο το μικρο παραθυρο μου μπαινει το φεγγαρι..

............

..τα φαρμακα που πηρα απο χθες σταλα σταλα κανουν τη δουλεια τους..

...........

..αγγελος πληγωμενος ειμαι κλεισμενος σε ενα μικρο δωματιο να κοιτω εξω...

..χθες που πονουσα πολυ ουτε ονειρο δε με πλησιαζε..

..μονο η σιωπη η μοναξια και το οχυρο των δακρυων μου πενθουνε το πονο μου..

...........

..ο πονος δεν με αφηνε να κοιμηθω ουτε καν να περπατησω..

..απο το παραθυρο μου μετρω εξω τα αστερια και κοιτω και τη φλογα απο το αναμμενο  καντηλι που τρεμοσβηνει..

.............

..κουβαλω αδιαμαρτυρητα το πονο μου τα λαθη μου  και την αγανακτηση μου..

...προσπαθω να κρυψω τη θλιψη μου μα δε τα καταφερνω ο πονος μου ηταν πολυς εχθες που ειχα μαζι μου..

...........

..ευχομουν να περασει συντομα η νυχτα χωρις αλλο πονο και να γινω γρηγορα καλα..

............

..εξω αστερια ασημοχρυσα τα βλεπω στο καλοκαιρινο ουρανο..

.. μεθαυριο ερχεται η γιορτη της παναγιας μας..

..και ονειρευομαι ξαπλωμενος αχτενιστος με δακρυα απο το πονο μου στα ματια.. 

............

..καμια νυχτα δεν ακουει το πονο μου μονο εγω και η ψυχη μου..

..και ο μικρος μου Φιντέλ..

..και ο ανεμος εξω στα μικρα σοκακια του ομορφου αιγαλεω..

............

..στο τετραδιο μου διαβαζω αυτες που ειπαν πως ειναι μαζι μου και εφυγαν για να με ξεχασουν..

..διαβαζω της υποσχεσεις τους και μου ερχετε να γελασω μονος σε ενα θλιβερο βραδυ πονου..

............

...οχι οχι δε φταις εσυ καλο μου που κρυφα με διαβαζεις..

.. που δεν εχω μια φιλη η ενα φιλο να μου προσφερει  μια χαψια σπιτικο φαγητο..

..της μοιρας μου το γραμμενο φταιει..

..και μονος μου τωρα  αυτοτιμωρουμαι..

..........

.παντα πληρωνω μια αγιατρευτη πληγη μου με της διατροφικες δικες μου αμαρτιες..

..ειναι μεσα στο Ντι Εν Ει μου αυτο...

........

..εδω δεν μπορω να γραψω αλλο..

..εδω τελειωνει και η σκεψη μου..

..γιατι οπου καθομαι εχω ριγη ιδρωτας  ποναω και φοβαμαι..

...περαστικα μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου