Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

Αγαπημενη μου παρκοτεχνικη..


 

.. αγαπημενη μου παρκοτεχνικη μας... 

..ποναω ερχομαι μεθαυριο κοντα σου να θεραπευτω..

..να πιασω δουλεια να γινω καλα..

..για μενα εσυ εισαι το νοσοκομειο μου..

..η παρουσια μου εκει μου ζεσταινει τη καρδια μου...

...με κανει καλα...

...........

...ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

..οταν ειμαι εκει κοντα σου περναω ωραια γελαω και λιγο..

..και το καλοκαιρι ζηλευει την ομορφια που εχεις εσυ και η ωραια ρετσινα του ομορφου πειραια... 

............ 

..δε μετρω αλλο της μερες και της ωρες  της απουσιας μου..

..γιατι το ρολοι της καρδιας μου σταματησε για παντα σε σενα...

...............

..εγινες μια μικρη αλυσιδα στη ζωη μου που παντα θα με δενει με την μικρη ευτυχια οταν ειμαι εκει κοντα σου και δουλευω... 

....................

..η μεγαλυτερη χαρα μου ειναι που σε θυμαμαι σε σκεφτομαι..

..αλλα και ποση θλιψη εχω τωρα μεσα μου που δεν μπορω αυτες της μερες να ειμαι εκει παρεα  με ολους τους αγαπημενους μου συναδελφους....

..........

..αγαπημενη μου παρκοτεχνικη... 

. .. ξερεις γιατι σε αγαπω.. 

....γιατι εχεις μεσα σου αυτα τα ωραια το παραδοσιακο ..

..ολα καθαρα και στη σειρα...

...το γραφεια σου τα εργαλεια μας τα συνεργεια σου διπλα ο χωρος μας οι τουαλετες μας τα αμαξια σου εξω...

..που αντεχουν ολους τους χρονους και αυτο το αγαπω...

...........

..παντα εξομολογουμε στους φιλους μου και στο αγρινιο και εδω στο ομορφο αιγαλεω την αγαπη μου για σενα...

...τη ποση σειρα που εχεις το ποσο καθαρη εισαι μεσα και εξω...

..και ποση ωραια οργανωση εχεις...

.......

...ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

..δεν μπορω ποτε να σε αρνηθω...

..γιατι η χαρουμενη  εργασια ολων των συναδελφων μου παντα σε θυμιζουν....

...........

..εισαι για μενα ο καλυτερος σταθμος της ζωης μου...

..που δεν εχω αλλη καρτα μεσα στο κινητο μου για να σου γραψω τα τοσα καλα και ομορφα που ακομη εχεις....

..και το ποσο καλα περνω εκει κοντα σου οταν δουλευω..

.............

..ωραια μου παρκοτεχνικη.. 

...σε ευχαριστω που εισαι ωραιο κομματι της ζωης μου ...

..............

..μα τωρα 5 μερες μακρια σου μου λυπης...

...και ποναω....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου