Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

Καλημέρα..


 

...ρεπο σημερα χαρις στην ωραια συναδελφισσα μας λενιω..

....μου αρεσει καθε πρωι και ειδικα το σαββατοκυριακο που δεν δουλευω να βγαζω τα σκεπασματα εξω..

..αυλη η βεραντα δεν εχω τα απλωσα στο πεζοδρομιο στο σκοινι τα δει ο ηλιος και παρουν και αερα μεχρι το μεσημερι..

..ειναι η αγαπημενη μου πραξη...

............. 

...μετα μια να ειμαι  ζοχαδιασμενος..

..και  μια στο γελαστο..

............. 

..το.μεσημερι που τα ματαξανα στρωνω παλι 

..τη θελω και το στρωνω λεω μεσα μου..

... αφου δεν προκειται ποτε καμια φιλη να ερθει να με δει η να πλαγιασει εδω...

.............. 

.. εψησα και ενα ωραιο ποτηρατο καφε και καθομαι εξω στο πεζοδρομιο και τον πινω.. 

.. μεσα στην πρωινη ησυχια.. 

.. κοντα μου ο αργος θανατος τα τσιγαρα μου απο το πακισταν.. 

.............. 

.. εβαλα και το Φιντέλ μου εξω να μου τα φυλαει τα ρουχα και τα σεντονια μου που απλωσα... 

......... 

....καλη μου φιλη εσυ...

...και τωρα που με διαβαζεις και εσυ σιωπηλα...

...τοτε μπορω να σου πω....

..........

..καλημερα τη κανεις να 'σαι παντα καλα....

...και οταν εισαι κοντα μου και οταν εισαι μακρυα...

...τραγουδι ειναι αυτο καλο μου..

...............

...καλη υπεροχη τριτη με αγαπη και χαμογελο...

....μερα ομορφη...

.. καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου