Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

Χρόνια πολλά βοήθεια μάς


 ..πιστευω στον ηλιο ακομα και οταν δεν λαμπει....

..πιστευω στην αγαπη ακομα και οταν δεν την εχω...

..πιστευω και στη Παναγία ακομα και οταν ειναι σιωπηλη..

.............

..ξεκινω το πρωι μου με σταυρό και με ευγνωμοσύνη εστω και με αυτα τα λιγα που εχω...

..και μετα το καφε μου..

... γιορτη της Παναγίας σημερα..

..............

..αφου δε τα καταφερα να ειμαι σε καμμια εκκλησια..

..αναψα  απο εδω στο ομορφο αιγαλεω που ειμαι το καντηλακι και λιβανισα  γιατι ετσι εχω μαθει....

...............

..στο σταυρο μου στη προσευχη μου λεω ψιθυριστα...

..Παναγία μου αντεχω τα χτυπηματα της ζωης..

.επειδη σε εμπιστευομαι εσενα και το Χριστό μου...

..........

..εσεις ειστε η δυναμη μου η ελπιδα μου και η σωτηρια μου...

..εσεις και η πιστη μου με κρατατε ορθιο και δυνατο....

... και δεν φοβαμαι στη ζωη μου τιποτα και κανεναν...

...........

..χρόνια πολλά...

..η Παναγία βοηθεια μας..

..καλημερα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου