Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2022

Φιντέλ μου αθωα μου ψυχη σ ' αγαπω πολυ..


 

..Φιντέλ μου .....

..αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στην αγαπη..

..θα διαλεγα εσενα..

..γιατι χωρις εσενα δε θα υπηρχε αγαπη..

....... 

..αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στον ερωτα..

..θα διαλεγα πρωτα  εσενα..

..και μετα τον ερωτα μου γιατι δεν τον εχω..

..και το ξερεις  θα υπηρχει ουτε φιλη ουτε ερωτας...

............ 

.. Φιντέλ μου.. 

..αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στη πικρη ζωή μου..

..θα διαλεγα εσενα..

..γιατι εσυ μου δινεις ζωη και μπορω να σου γραφω...

......... 

..αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και στη σκεψη μου..

..θα διαλεγα εσενα..

..γιατι χωρις εσενα δεν εχω λογους να σκεφτομαι και να σου γραφω..

.......... 

..αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε σενα και μενα. 

..παλι θα διαλεγα πρωτα  εσενα..

..γιατι καθε φορα που σε αγκαλιαζω και μεσα στα ομορφα ματια σου με βλεπω..

...... 

...καθε φορα που μου γλυφεις το χερι οπως με φιλας  με αισθανομαι..

..και καθε φορα που σε σκεφτομαι μονος μου οταν ειμαι μακρια σου χαμογελω..

.......... 

..θα διαλεγα εσενα για παντα Φιντέλ μου..

..γιατι ξερω οτι ακομη και να χαθω..

..μεσα απο σενα θα συνεχισω να υπαρχω  γιατι Φιντέλ μου.. 

.. παρα πολυ σε αγαπω... 

.. σε λατρευω.. 

............... 

.. φιλί.. 

.. στην ομορφη μουσουδα σου. . 

.μετα το μπανιο που σου εκανα σημερα.. 

.. φιλί.. 

..αποψε παλι σου καταθετω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου