Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

ω ! ομορφε μου πειραια...



 

ω ! ομορφε μου πειραια.. 

..τωρα ειμαι στο ωραιο αιγαλεω μονος μου και ποναω...

...ω ! ερωτα μου πειραια  εσυ..

..ελα  παλι σε μορφη αγαπης στη ζωη μου..

..σε μορφη φλογας και παθος...

........... 

..ελα και φωλιασε μεσα στη καρδια μου λιγη ευτυχια ακομη...

...να αγαπησω θελω πιο πολυ  καθε τη υπεροχο εχει ο ομορφος πειραιας  μου...

.............. 

...τη μαγεια του ομορφου λιμανιου σου.. 

....τη γευση τρικυμιας απο τα μποφορ της θαλασσας σου.. 

...τον δρομο της αγαπης κατω στον ορμο της αφροδιτης.. 

...τον ανεμο κατω στο πασαλιμανι σου... 

.......... 

..και να ζησω θελω εκει κοντα σου κατω απο τον αγιο νικολαο στο μπαικουτσι.. 

...και στους ομορφους αρχαιολογικους χωρους σου... 

.. και στο δρομο στο σταυρο .. 

.. στο δρομο της καρδιας.. 

.. εκει που περπατανε ολοι οι πειραιωτες... 

............... 

..εκει  στο ληγοντα των αστεριων....

..να ζησω θελω με μια φιλη που δεν εχω.. 

....εναν ερωτα πιο δυνατο..

..και απο το φοβο του θανατου...

............ 

..ομορφε πειραια  μου σε αγαπω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου