Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

μανα φιλιά στο πατερα μας..


 

..δυο χρονια χωρις εσενα μαναμ και αντεξα μονος μου σε ενα σπιτι αδειο...

..μου λειπεις  ναι..

............

..εφυγα και εγω απο το σπιτι μας τωρα..

..και ειμαι για δουλεια στον πειραια..

..τωρα  μονο οταν περνω αδεια σου ερχομαι στο νεκροταφειο σε βλεπω και σου μιλω..

..δε ξερω ποσο δυνατοι ειναι οι ανθρωποι  αλλα  μεσα μου ακομη ποναω..

.............. 

..εσπασα μεσα μου ομως...

..εχω γεμισει το μικρο μου γραφειο ..

..με της φωτογραφιες που σε τραβαγα...

.............

..καμια φορα δακρυζω οπως κοιτω τη φωτογραφια σου... 

..καθως η μνημη μου φερνει πολλα στο μυαλο  μου... 

..αντιο δε σου λεω..

.. γιατι σε νοιωθω  καθε μερα εδω μεσα στο μικρο δωματιο που καθομαι μονος μου.. 

...............

..τιποτα δεν μπορεί να γεμισει το σπιτι μας πια...

..και οταν πηγενω σπιτι μας στο πατρικο μας εκει ειναι που με πιανει καταθλιψη..

.καθομαι μονος και ανασυρω  αναμνησεις  πολλες...

..μου λειπεις αφανταστα... 

..και ο συνοικισμος μας και η γειτονια μας εξω δεν ειναι το ιδιο χωρις εσενα μαναμ... 

.. ερημωσε πια..

........... 

..γλυκια μου μανα..

..πιστευω στους αγγελους..

..καθε φορα που εμπενα στο κηπο μας και ποτιζα..

.. σε θυμαμουν σε μελετουσα και ελεγα..

...........

..α ρε μανα... 

..τωρα εισαι σε αλλο πιο ωραιο πιο δροσερο κηπο μαζι με τους αγγελους στον ουρανο...

................

..μανα μου...

.. αποψε σου εγινε το τρισαγιο σου για τα δυο σου χρονια...

..και ας μην το ηθελες εσυ...

..το εκαναν ο τακης η τασια ο πανος εκει και χωρις εμενα που δεν σου ηρθα ..

.. σχωραμε ημαρτον.. 

..και μεσα μου ποναω αποψε πολυ..

.............

...δε ξερω αν το αποψινο τρισαγιο σου αυτο θα αγγαλιασει τη ψυχη σου.... 

..ομως σιγουρα νιωθω πως ας εχεις φυγει  απο τη ζωη..

..βρισκεσαι παντα στο πλευρο μου σαν αγγελος...

...............

....γλυκια μου μανα..

..εισαι παντα στη πρωτη σκεψη μου πρωι και βραδυ...

..εδω στο ομορφο αιγαλεω που μενω μονος μου...

..κοιτω της φωτογραφιες σου και μονος μου σου μιλω..

..γιατι ξερω καλα..

..η  ΜΝΗΜΗ ΣΩΖΕΙ...

........... 

...γλυκια μου μανα...

..αναπαύσου εν ειρηνη...

.. θα σε θυμαμαι παντα.. 

....φιλιά στο πατέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου