Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

εγινα 63 ε ! και..?


 ..φιλες μου και φιλοι..

..σημερα εχω γενεθλια..

...ειναι μια ξεχωριστη μερα για μενα σημερα...

..χαιρομαι που μεγαλωνω με υγεια με αγαπη μεσα μου  και με στιγμες...

.............

..περασε ενας χρονος ακομη απο πανω μου.... 

...α! μην με ρωτατε ποσα κλεινω δε το μαρτυραω..

.............. 

..μπηκα στα 63 ε ! και..?

..μπορει να μεγαλωνω σε χρονια αλλα δειχνω πολυ νεωτερος..

.............

...ξερω σε μερικους φιλους μου δεν τους αρεσει που μεγαλωνουν...

..να εχουν εναν ακομη χρονο στη πλατη αλλα η αληθεια ειναι αυτη...

...μεγαλωνουμε....

.............

....παντα ομως τετοια μερα γενεθλιων με πιανει μια διαθεση να σκεφθω τη διαδρομη της ζωη μου..

..να σκεφτω και πω μονος μου τη πετυχα στη ζωη μου και τη δε πετυχα...

................

..στο ενταυτα...

..πατησα τα 63    ε !  και..?

..γριζα τα μαλλια μου απο τη πικρα και τη στεναχωρια της ζωης μου...

..μα η ελπιδα μου φλογατη ειναι μεσα στη καρδια μου...

...............

..αναβω το καντηλι καθε βραδυ μονος μου  για της αγιες  μερες της γεννησης του χριστου που ερχονται.. 

...φυλαχτο  εχω μεσα μου την ευχη της μανας μου..

..να βρω μια γυναικα να κανω τη ζωη μου..

..μα σε οσες ειπα το παρελθον μου εφυγαν απο κοντα μου..

..ισως να ειναι η μοιρα μου αυτη να ζω μοναχος μου...

.................

..κουραστηκα να γυρευω την αγαπη...

...η καρδια μου και η ψυχη μου εχουν μεσα μου γερασει..

..μα ειμαι ετοιμος μεσα μου την αγαπη να τη δεχτω..

..εχω στο χερι μου ενα λουλουδι και στα χειλη μου το χαμογελο μου..

..το θειο δωρο περιμενω απο την αδικη μοιρα να μου το στειλει.

..για να γνωρισω τη γυναικα της ζωης..

...............

..μπηκα στα 63  ε ! και..?

..............

..ανταποδιδω σημερα της ευχες σας με ενα χαμογελο καρδιας...

..και το απογευμα θα σας κερασω ριβανί..

..καλη ομορφη κυριακη..

..καλημερα..

..χρηστος οικοδομος αγρινιο..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου