Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2022

Ριβανι για ολους σας φιλοι μου..


 

..εχω τα γενεθλια μου σημερα κεραστειτε η ρεβανι φτανει για ολους σας φιλες μου και φιλοι μου.. 

... σημερα απο χθες δηλαδη πατησα γερα στα 63 χρονια μου και συνεχιζω..

.και αν περασα πολλα ασχημα στη ζωη μου νοσοκομειο ξενιτια ανεργια φτωχεια δικηγορους.. 

..προχωραω...

...... 

.....γενεθλια σημερα εχω και ειναι η πιο σκατενια μερα της ζωης μου....

................ 

..η τρικαλινια μου με παραστησε τα εφτιαξε με αλλον.. 

.. η αγαπημενη μου λαυριωτισσα μου ηλιοκεντητη μου δεν μας μιλα καθολου.. 

.. αφηνει ομως το αχνο της λαικ καπου καπου το πρωι.. 

.. η Μαγισσα μου με διεγραψε....

..η Ονειροσταλακτη μου με αφησε και παντρευτηκε  με αλλον....

.. η καλη μου φίλη απο την ωραια κερατεα με μπλοκαρε.. 

..η σκοτωστρα μου δεν μας μιλα... 

..τι μαρακι μου το γλυκο απο το ομορφο λαυριο αρρωστησε κοιτα να κανεις τη ζωη σου μου λέει.... 

.. το γαλατσι δεν με θελει.. 

..και η Μαρκελλα μου με εδιωξε απο την ομορφη χιος της.. 

.......

...γενεθλια σημερα εχω μελαγχολια που ειμαι μονος... 

.. ασε που πηγα και δουλεια δυο φορες σημερα πρωι και απογευμα.. 

.. και ειμαι κομματια.. 

......... 

..γενεθλια σημερα να εχω πατησα αλλον ενα χρονο..

..να εχω  δουλεια μονο για δεκα οκτώ μερες ακομη φευγω απο τον ωραιο πειραια.. 

..φιλους δεν εχω εδω στο ομορφο αιγαλεω που μενω.. 

..και δε με αγαπησε ποτε καμια....

............ 

..καμια δε νιαστηκε για μενα...

..το βραδυ αργα οπως θα ειμαι μονος μου θα κανω αναδρομη της ζωης μου..

..και να γραψω στο ημερολογιο μου... 

......... 

...γενεθλια σημερα και αν ζουσε η μανα μου θα με περιμενε στη πορτα να με φιλησει να με αγκαλιασει να κλαψει πρωι πρωι... 

.. α  ! ρε μαναμ.. 

............. 

.... κοιταζω στο καθρεπτη τη σκατοφατα μου και γελω...

.... παω στο εικονισμα κανω το σταυρο μου τη προσευχη μου και λεω δοξα σοι ο θεος ειμαι καλα... 

.. μου φτανει αυτο... 

..και ας περασα τοσα ασχημα στη ζωη μου...

............. 

..εχω μαθει να τιμω τη ζωη μου τον εαυτο μου..

..και ας μην εχω κανει τιποτα στη ζωη μου...

............

.. γενεθλια μου σημερα και αν ειμαι μονος μου και τη εγινε.. 

..πικραμενες καλησπερες δε γουσταρω να μου πειτε...

..μονο χαμογελαστες καλησπερες..

1 σχόλιο:

  1. Να τα χιλιάσεις, αλλά δεν σε έκανα για τόσο μεγάλο. Καλά το λες, την υγεία μας και όλα τα άλλα βρίσκονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή