Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022

Ομορφε μου πειραια μη μου ζητάς..


 

...ομορφε μου πειραια..

..μην ζητας να ειναι παντα ημερα ,  δεν μπορει υπαρχει η νυχτα...

..μην ζητας να ειναι παντα ο ηλιος ,  δεν μπορει υπαρχει το φεγγαρι....

............

..μη ζητας απο τα φυλλα να παψουν να πεφτουν ,  δεν μπορει υπαρχει ο ανεμος....

..μη ζητας να ειναι παντα ηρεμη η θαλασσα σου , δεν μπορει υπαρχει ο αερας...

............

..μη ζητας απο ενα ανθρωπο να μεινει για παντα κοντα σου ,  δεν μπορει υπαρχει ο θανατος..

...............

.ομορφε μου πειραια..

..μη ζητας απο μενα να φυγω ποτε απο κοντα σου...

.. δεν μπορω , σε θελω ,  σ" αγαπω...και μου αρεσεις πολυ..

.................

...ομορφε μου πειραια εσυ... 

....ασε με σε παρακαλω να ζω στην ακρη μιας σκεψης σου σε σενα...

..ασε με να ζω εκει κατω στον ομορφο ορμο σου της αφροδιτης..

...που μου αρεσει να καθομαι με της ωρες τα απογευματα μονος μου...

................

...και οταν το βραδυ θα νυχτωνει και βασιλευει η μοναξια εκει γυρω στα βραχια σου..

.............

..και οταν θα φευγει ο κοσμος και οι βαρκες θα ειναι μονες τες..

.....οταν οι γατες και τα αδεσποτα σκυλια οι αθωες ψυχες..

..θα παγωνουν  μεσα  στο κρυο κατω στον ομορφο και ωραιο σου όρμο..

.. και θα ψαχνουν καταφυγιο να κουρνιασουν κατω απο της βαρκες.. 

.............. 

..και το φεγγαρι θα χλωμιαζει πανω απο την ομορφη πολη σου πειραια μου..

...........

..και οταν θα εχει παγωνια μεσα στους δρομους σου και αερα πανω και γυρω στο πεζοδρομια σου...

...........

...τοτε θυμισουμε εστω για λιγο....

.....για μενα θα ειναι αρκετο να ξαναζησω....

..αφου το ξερεις..

.ομορφε μου πειραια..

..δε μπορω με τιποτα  μακρυα σου..

..και μακαρι να σου ερθω για παντα κοντα σου η εστω και λιγες μηνες.. 

.. αφου αγαπωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου