Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022

ωραια μου βαρκα..


 

..ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραια μου παρκοτεχικη μας.. 

..αν ηξερες ποσο σπαραζει η καρδια μου απο την απουσια μου εκει.. 

...θα δυσκολευοσουνα να με λυπηθεις..

...οσο και αν εισαι σκληρος και ομορφος πειραια μου και αν εισαι.. 

........... 

...υποφερω μαρτύρια που η αφηγηση τους θα προκαλουσαν οικτο ακομη και στους εχθρους μου...

..αλλα εσυ ουτε καν συλλογιζεσαι τον πονο μου και αποκλειεται να συγκινηθεις..

............. 

..επειδη ομως εσυ υπαρχεις  για να σε θαυμαζουν...

..και εγω εδω να υποφερω διαρκως με την υπομονη μου που θελω πολυ να γυρισω.. 

.............. 

..θα ειναι το φαρμακο μου και η μονη μου παρηγορια..

...να ερθεις μια μερα και να μου πεις γυρισε πισω ελα για δουλεια.. 

.............. 

.. αχ  ! ομορφε μου πειραια.. 

..δε το αξιζω...

..μη με πληγωνεις αλλο.. 

..γιατι θα φοβαμαι να ερχομαι στα ονειρα  σου...

.......... 

..και εσυ ομορφη μου βαρκα.. ! 

.. που σε ποτιζα κατι πρωινα.. 

.. ποσο ομορφη ησουν οπως χαϊδευα τα λουλουδια σου.. 

.. ποσο λογια μονος μου σου ψιθυριζα οπως σου εριχνα νερο..

.. ποσα ονοματα συναδελφων σου εδωσα μεσα στης γλαστρες σου..

.. θυμασαι...

.. και ας με φωναζε ο συναδελφος μου  Takonas Takonaki  τελειωνε εχουμε και αλλου να ποτισουμε.. 

...........

..τωρα αραγε ποιος καλος μας συναδελφος να σε ποτιζει.. 

.. να σε προσεχει αραγε..

..να σου μιλαει οπως σου μιλουσα..

............. 

.. συγχωρεσε με ωραια μου βαρκα.. 

.. για τα φιλιά που δεν σου εδωσα οταν σου εφυγα απο τον ομορφο πειραια σου.. 

............... 

..αλλα ολοι σε ξερουν ποσο ομορφη και παντα λουλουδιασμενη εισαι... 

........ 

.. ομορφε μου πειραια.. 

.. ωραια μου βαρκα.. 

.. αποψε σε πεθυμισα πολυ.. 

.. σε σκεφτομαι.. 

..και σου γραφω.. 

.. γιατι εισαι ωραια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου