Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

δύσκολη δικη σήμερα..

..πολυ δυσκολη ημερα σημερα για μενα..
..ειναι ωρα περισυλλογης και ηρεμιας απαραιτητη.. 
... σε λιγη ωρα ξεκινα το δικαστηριο μου...
.. τελευταιο 5 μελες εφετειο.. 
............. 
...αν και ειναι δυσκολη δικη...
...ελπιζω βαθια μεσα μου πως  θα τα καταφερω...
............ 
...ειρθε η ωρα σημερα στη δικη μου να αποδειξω οτι τα χρονια του  ' 77 - ' 79 που σπουδασα τοτε στην νομικη αθηνων δεν πηγαν χαμενα...
............. 
...απο μερες ξεσηκωσα ολα τα παληα μου  βιβλια μου για ματιά.. 
..αλλα ο ποινικος κωδικας και τα αρθρα εχουν  αλλαξει κατι πολυ...
............ 
.. διαβασα πολλες φορες τη δικογραφια μου.... 
.. εμαθα της απαντησεις απ ' εξω.. 
.. πως θα μιλησω..
..τη θα απαντησω στης ερωτησεις τους.. 
.. πως θα σταθω.. 
..ποιες  αποδειξεις στοιχεια εγγραφα που εχω θα τους παρουσιασω... 
.......... 
...εν αναμονη λοιπον να ερθει η σειρα της δικης μου.. 
....μαζι μου η υπερασπιση μου.. 
.. ο σύντροφος και καλος δυνατος  δικηγορος μου.. 
........... 
.. και απο πανω μου πνευματικα.. 
..η Αγία Αικατερίνη που σημερα γιορταζει..
.. και εξω μεσα στο τσεπακι μου στο κοστουμι μου παντα κοντα μου.. 
..ο προστατης μου αγιος ιωαννης ο νονος του χριστου μας.. 
..βοηθεια μου και οι δυο τους.. 
........... 
.. ευχομαι να ειναι καλη η εδρα.. 
.. να εχω καλη δικη..
.. ολα να μου πανε καλα.. 
... και καλη μου επιτυχια...
................ 
.. .. και αν περ' ελπιδα χασω.. 
.. οχι δεν θελω να το σκεφτομαι αυτο.. 
.. γεια..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου