Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

Φιντέλ μου..


 

...Φιντέλ μου... 

.. μπορει να μου κατεστρεψες το κηπο μου.. 

.. να μου πηρες το παπουτσι μου.. 

... να μου χαλασες τα λουλουδια μου.. 

..και να κυνηγας της γατες μου.. 

.. την καρδια μου ομως δεν μπορεις να την πειραξεις.. 

.. σ  ' αγαπω Φιντέλ μου.. 

.............. 

.. να ξερεις ομως εδω στη γειτονια μας που παιζεις εξω στο δρομο..

..υπαρχουν ανθρωποι που δεν αγαπανε της αθωες ψυχες... 

.. και εσυ Φιντέλ μου τους εδωσες χαρα μετα ωραια σου τσαλιμακια που τους κανεις.. 

.......... 

...Φιντέλ μου η γατες μου μαστιχα χιος..

..και η λαυριωτισσα μου..

..ειναι ωραιες και θελω να παιζεις μαζι τους ομορφα.. 

.. και οχι να της κυνηγας.. 

............. 

.. καλε μου Φιντέλ. 

.. σου εδωσα χαδι και ενα πιατο φαγι.. 

.. και εγινες ο καλυτερος πιστος μου φιλος.. 

.. και ας εισαι ενα μικρο σκυλακι.. 

.. μια αθωα ψυχη... 

.. φιντελακο μου.. 

.. σ  ' αγαπω πολυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου