Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022

στην υγεια μου..


 

..αποψε βγηκα αργα να πιω ενα ποτακι μονος μου στη ξελογιαστρα αθηνα.. 

..καθισμενος στο μπαρ και πινοντας παιρνω ποζα το αναστημα μου..

..απεναντι στο θηριο της μοναξιας μου... 

........... 

..σε αυτη τη μοναξια που παντα με παραμονευει να με κατασπαραξει..

..θυμωνω μεσα μου που καποτε την ειχα δαμασει..

..και τωρα ξαναγυρισε πιο αγρια πιο θυμωμενη...

............. 

..αυτη η μοναξια μου δεν μοιαζει με κανενα αλλο θηριο..

..σε αφηνει ομως να την ξεχασεις και ξαναγυριζει θεριεμενη να με εκδικηθει..

..για τον καιρο που την αγνοησα... 

........... 

..δεν ειναι πως κουραστηκα να μαχομαι μαζι της..

..μα δεν αντεχω το πονο της μοναξιας μου οπως καποτε... 

... 

..νυχτα εξω ωρα μηδεν και ο κοσμος εδω μεσα στο μπαρ ανασαινει βαθια..

..κανοντας ισως ονειρα που καταληγουν σε πολλα μηδενικα...

............ 

..ισως και εγω καποτε να εχω αυτην την πολυτελεια..

..ισως καποτε να μην χρειαζομαι να ονειρευομαι..

..τα αυτονοητα λες και υπαρχουν.... 

.. στην υγεια μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου