Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2022

ομορφε μου πειραια..


 

..ομορφε μου πειραια..

..βγηκα εξω αποψε παλι μονος μου και σε αναζητω...

.. ταξιδεψα τα ονειρα μου..

.περνωντας απο το μεγαλο λιμανι σου..

..και μετα μεσα σε σκοτεινα σοκακια στο ωραιο μπαικουτσι. 

..στον ομορφο ορμος της αφροδιτης.. 

.......... 

..αναζητωντας δρομους με κρυμμενο φως...

..γεμισα της σκεψη μου με χρωματα και φως που εχει το ομορφο ρολοι στο πασαλιμανι σου..

.........

..μονος μου εκατσα διπλα στο μεγαλο σταυρο να το βλεπω να σου γραφω...

..να κανω βολτες πανω κατω ακολουθωντας επιμονα αποψε τον ανεμο που εχει..

...........

..ωραια μου παρκοτεχνικη μας.. 

..ναι παλι αποψε σε αναζητησα κατω στη θηβων που περασα απ εξω και σε χαιρετησα με πατημενη τη κορνα...

.. σταματησα για λιγο να σε δω.. 

..την ζωη μου για σενα την αφησα να μεινει στο απιαστο...

..καποιες νυχτες οπως αποψε ο ανεμος φτανει μεχρι εξω απο την ωραια παρκοτεχνικη μας.. 

............ 

..αρνουμε τη μοναξια των λεξεων και συνομιλω μαζι του...

..μεσα στης ατελειωτες νυχτες της μοναξιας μου..

..αναζητω την επιστροφη μου που μου  χαθηκε.. 

..μαζι με τα ονειρα μου που ειχα...

..........

...τωρα μονος μου κατω στο σταυρο και μεσα σε δρομους και στα σκοτεινα σοκακια ψαχνω τη ζωη..

............... 

.. αχ  ! βρε ομορφε πειραια μου.. 

.. δεν ξερεις ποσες φορες σε σκεφτομαι.. 

.. εχω στην καρδια μου την ελπιδα που δεν σβηνει ποτε οτι θα σου γυρισω.. 

............. 

.. ομορφε μου πειραια. 

.. ωραια μου παρκοτεχνικη μας.. 

..σας  σ  ! αγαπω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου