Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2023

Αμπερ Αλερτ εξαφανιση ονειροσταλακτης..


 ..προσοχη Αμπερ Αλερτ...

..χαθηκε η ονειροσταλαχτη μου με μυστηριωδη τροπο τη μερα που της εκανα αναρτησεις..

...........

..παρακαλειται οποιος γνωριζει κατι η αν γνωριζει οτι βρισκεται σε καλυτερα χερια να επικοινωνησει μαζι μου..

..........

..η ονειροσταλαχτη μου..

.. φοβαται να ερωτευτει να νιωσει να σακατευτει απο την αγαπη..

..δεν ανοιγεται και ειναι φοβιτσιαρα πολυ..

..δεν δειχνει τη χαρα το συναισθημα και τον ενθουσιασμο της..

..............

..επισης εχει αδυνατη καρδια και ειναι αποτιστη απο ερωτα...

..ισως καποιος πρεπει να της μαθει πως ειναι το φλερτ απο την αρχη..

............

..επισης εχει θανατηφορες αναλογιες πλουσια τα ελεη της..

... με παιχνιδιαρικο βλεμμα και αθωα θυληκοτητα...

..εν ολιγοις γυναικα σκοτωστρα ειναι..

.............

..προσοχη ομως γιατι ειναι ευαισθητη η ονειροσταλακτη μου..

... θελει τρυφεροτητα στης τετ α τετ στιγμες και ποιηση...

..ισως και να ζει εσωκλειστη σε σπιτι μοναστηρι...

...............

..προτιμα χαλαρες βραδυες..

.. απογευμα στη θαλασσα..

..και λικνιζεται ρυθμικα οταν ακουει τραγουδια λαικα...

.. αρα κινηθειτε αναλογως...

.................

..η σαγηνευτικη γοητεια της με εχει τρελαννει....

..περιμενει τον αντρα που θα τη κανει ευτυχισμενη..

... ενω αυτη καθεται με τα χερια σταυρωμενα...

................

...πληροφοριες μου λενε οτι σημερα εθεαθη κοντα σε θαλασσα μοναχουλα της..

..την ημερα που χαθηκε φορουσε το ονειρο της...

..δινεται αμοιβη σε οποιον τη βρει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου