Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

ακουσα το πονο σου..


 ...ονειροσταλακτη μου...

..ακουσα το πονο σου με προσοχη και μεσα μου πονεσα..

..μακαρι να τον ειχα εγω το πονο σου και οχι εσυ.. 

..ειδα το δακρυ σου και εκανα προσευχη..

................

..ειδα τη σκεψη σου και αποψε σου γραφω στο τετραδιο μου την ιστορια σου..

..μα οταν τελειωσα...

..δεν μπορεσα να δω τη σου εγραψα ..

..γιατι εκλαψα..

............

..αποψε παλι γριζο το πεπλο της σιωπης σου...

..να απλωνεται παντου...

...ματωσανε τα χειλη μας στην αχνα του στεναγμου μας..

..τα ματια μας υγρα και θολα..

..δακρυα μεσα μας που καινε..

..τα χερια μας ζεστα και τα χειλη μας παλι κλειστα...

..μεσα στην απεραντη σιωπη σου...

ποσα και ποσα να μου λενε...

..........

..ονειροσταλακτη μου..

..θελω να σου ερθω να σε δω.. 

..να σου παρω το πονο σου...

..να σου σβησω της κραυγες σου..

..να στεγνωσω το δακρυ σου..

..να φυγει η πικρα σου..

..να σταλαξει πανω σου η χαρα που πετρωσε απο το πονο σου...

...........

..το κυκνειο ασμα του πονου σου λιγοι εκει μονο το ξερουν...

..μη με παρακαλας οτι θελεις μοναχη σου να εισαι...

..εσυ εισαι παντα ευγενικη στη ζωη σου και μεσα σου..

..ασε με σε παρακαλω να ερθω να σε δω.. 

..και ας μην εχω τιποτα να σου προσφερω...

...........

..ξεκλειδωσε σε παρακαλω αποψε τη καρδια σου και παλι.. 

..ανοιξε μου τα χερια σου και πιασε της ελπιδες το ποθο το ονειρο τη ζωη...

..μη μενεις μονη σου στο πονο σου και στη πικρη ζωη σου.. 

..μη κοιτας αλλο της πληγες σου...

............

..ονειροσταλακτη μου..

..ασε με να ερθω.. 

..ασε με να ερθω λιγο να σε δω..

..σε ποναω μεσα μου βρε...

..μη μου το αρνηθεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου