Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

το δωρο της φιλης μου..


 ..τα δωρο της φιλης μου ενα μπουκαλι με αγιο τσιπουρακι απο τη θεσσαλια.. 

..φιλη μου καλη σε ευχαριστω παρα πολυ σημερα πηγα στα κτελ λιοσιων και το πηρα....

....πες μου πως μπορεσες και μου το εκανες αυτο το καλό.. 

..που πως σε αγγιξα με τα γραφτα μου..

..μου λες..

...........

.. ο ηλιος βγηκε με θαρρος σημερα απο το πρωι.. 

.. γιατι γνωριζε οτι καπου σε μια μικρη γωνια επι της λιοσιων.. 

.. θα φωτιζε και θα με εκανε ευτυχισμενο απο το δωρο σου... 

............. 

...καλη μου φιλη...

..θαυμαζω την αγνη ψυχη σου..

..την ευαισθησια σου και την καλοσυνη σου...

..αγαπω τους ανθρωπους που εχουν δοσιμο και αγαπη μεσα τους..

..για μενα ειναι θειο δωρο να γνωριζω και να εχω τετοια φιλη κοντα μου...

..σε ευχαριστω παρα πολυ...

.........

...αρχιζω να πιστευω πως στο ματαιο τουτο κοσμο υπαρχουν καλες γυναικες με ρομαντικες ψυχες μεσα τους....

........ 

..σε ευχαριστω που πιστευεις σε μενα..

.. το γνησιο θεσσαλικο αγιο τσιπουρακι σου ειναι ολα τα λεφτα.. 

.. δοκιμασα ναι ηπια  μια γουλιά.. 

........... 

.. σε ευχαριστω πολυ που αφεθηκες να σε αγγιζουν και να σου αρεσουν οι αναρτησεις μου.. 

.. να πω εδω οτι το κρητιριο σου και το σχόλιο σου που μου αφηνεις ειναι αξιοπροσεκτο...

.................

.. καλη μου φιλη.. 

.. αυτες της μερες θα το γευτω θα το τιμησω θα γραψω.. 

...χιλια ευχαριστω...

..το εκτιμω...

..να'σαι παντα καλα...

..στην υγεια σου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου