Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

Σοκολάτα..


 ..δεν τα καταφερα...

...δεν μπορουσα με τιποτα να αντισταθω ηταν εδω μπροστα μου...

........

..λαχταρω να την ανοιξω....

...την αγγιζω με τα χερια μου...

..την ανοιγω..

..και τη κοβω κομματακια μικρα...

........

...να τη φαω ολη θελω και ας ειναι βραδυ και δεν κανει..

...ηδονικα μεχρι να τελειωσει...

........

...θελω να τη γευομαι μεσα στο στομα μου σιγα σιγα...

...τη δαγκωνω...

...και απολαμβανω τη ωραια γευση της...

........

...και ευχαριστημενος και πινοντας το αγιο τσιπουρακι μου...

....να ομολογω ναι αυτη  ειναι η αγαπημενη μου σκολοτα....

...και...

..ειναι ενα απο τα φετιχ μου της αγαπω εχω λατρεια με της σοκολατες...

...ειμαι σοκολατακιας τη να κανω...

......

...ομορφο σαββατοβραδο φιλες μου και φιλοι σε ολους μας...

...στην υγειά μας..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου