Τρίτη 21 Μαρτίου 2023

Φιλί με ενα συννεφο στην ακρη καταθετω..


 ..καλη μου φιλη..

..πως να σου στειλω ενα φιλι τοσο

μακρια να μην κρυωσει..

..να μην πνιγει στα πελαγα στα

βραχια του ομορφου πειραια να μη ματωσει..

..να μην κτυπησει πανω στο μεγαλο σταυρο του..

..και μου χαλασει...

..............

..αν θα το δωσω στα πουλια δεν

ξερω πως θα φτασει...

...κι αν θα το παρει ο ανεμος φοβαμαι

μην το χασει...

..........

..καλη μου φιλη..

.. κοιταζω  τα πουλια που ειναι πανω στο σταυρο..

..και σου στελνω την αγνη  αγαπη μου..

..και τα αγνα φιλια μου..

..δε μπορει καποιο θα περασει και απο σενα και θα σου δωσει τα φιλιά μου..

.............

φιλί..!

φιλί με ενα συννεφο αποψε στην ακρη των χειλιων σου καταθετω...

.. φιλί..

..καλο βραδυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου