Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

φοβάμαι να πιστεψω σε σενα..


 ..φωταγωγημενη η αθηνα κατω απο τα τρεμοσβηστα αστερια της..

..λαμπαδιασε η σκεψη μου για σενα...

..............

..μονος μου παλι αποψε μεσα στο μικρο δωματιο μου..

..μπροστα στο μικρο παραθυρο μου να κοιτω προς τη μερια σου..

..το δακρυ μου χυτο αποψε χτυπαει μεσανυχτα... 

............ 

...γεφυρωμενος με τη μοναξια των φωτων να ειμαι..

..φορτιο αβασταχτη η μοναξια μου..

...περιμενω τη χρυση ηλιαχτιδα του πρωινου να με ζεστανει..

.................

..η πικρα μου μεσα και η θλιψη μου ακαταπαυστα αποψε αιμορραγουν..

..με τρεμαμενα τα δακτυλα μου χαιδευω τη φωτογραφια σου στο προφιλ σου.. 

..απλωνω το χερι μου αλλα δε σε φτανω... 

............. 

..μεσα στη νυχτα γινεσαι σκια τρεμαμενη μπρος τα ματια μου τα δακρυσμενα.. 

...βαμενη η λογχη του βελους της μοναξιας μου τρυπαει τη καρδια μου αποψε δυνατα.. 

.......... 

..νυχτα μονος και ειμαι στην αθηνα .

..φοβαμαι να βγω εξω να περπατησω... 

..φοβαμαι αποψε τη κρυα νυχτα της... 

.............. 

..φοβαμαι να πιστεψω σε σενα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου