Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023

Ηλιοκεντητη μου..


 ...ηλιοκεντητη μου......

...καλη μου φιλη εσυ...

...γυρισε και κοιταξε σε παρακαλω της αναρτησεις μου της παληες....

...ολες αυτες που σου εχω γραψει και σου εχω χαρισει απο τοτε που μπηκες στη ζωη μου....

..............

...και κατσε και ξεφυλλισετες....

...βρες την αναρτηση που μιλαει για αγαπη.....

...εκει μεσα θα βρεις και ενα κοκκινο τριανταφυλλο....

...........

...σε παρακαλω παρτο με προσοχη στα χερια σου....

...μη σου σκορπισει απο το χρονο και τη λησμονια και μυρισε το.....

..........

...αν κραταει εστω και λιγο απο το αρωμα του....

....σημαινει πως η αγαπη μου για σενα δεν εσβησε.....

...αν σου σκορπισει και μυριζει οπως ολα τα χορτα τοτε πεταξετο.....

........

..γιατι μαζι του θα εχει πεθανει οχι μονο η αγαπη μου....

.....αλλα και η ομορφη αναμνηση μας εκει στο ομορφο λαυριο σου.. 

..........

...ηλιοκεντητη μου...

..αν η θυμηση του σου ξυπνησει λιγο το παρελθον...

... παρε το δρομο το γνωστο...

...και ελα παλι ενα αχνο λαικ πατα μονο η γραψε μου ενα γειά μεσα εδω.....

...σε περιμενω οπως παντα...

...........

..αυτη τη φορα με ενα αλλο κοκκινο τριανταφυλλο....

...κρατωντας στα χερια μου με πιο πολυ αγνη αγαπη για σενα....

..γιατι το αξιζεις..

..........

...και εδω αποψε κανει μοναξια...

...σε σκεφτομαι και ειμαι μονος μου...

.. θυμασαι...?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου