Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

θα με βρεις στο τασάκι σου..


 ..φιλη μου...

..αποψε θα με βρεις στο τασακι σου που γεμισε αποτσιγαρα...

..θα με βρεις πανω στην κουπα σου με τον καφε να αχνιζει στα ομορφα χειλη σου...

............

..ακομη και τα σεντονια σου μπορεις να χαιδεψεις εκει...

..της αορατες γραμμες που θα ηθελες το κορμι μου...

..και εκει θα με βρεις με τη σκεψη σου...

..και που θα ηθελα να κοιμηθω εκει...

..............

...φιλη μου..

..θα 'ερθεις και παλι μεσα στο προφιλ μου...

..να απολαυσεις το ριγος των γραπτων μου για σενα...

..ξερω ο εγωισμος σου δε σε αφηνει βρεε..

..θα συμπληρωσεις το αγαπημενο σου λαικ...

..ξερω θα με διαβασεις...

και θα νιωσεις μεσα σου τον παλμο της ερμηνειας που σου γραφω..

.............

..και καπου σε ενα βλεμμα...

..σε ενα μηνυμα , σε ενα σχολιο , η σε μια ιστορια..

..η σε μια λεξη μου μπορει και να με βρεις...

...❤️...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου