Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024

σε θυμηθηκα..


 ..αγαπημενο μου λιονταρι σημερα που περασα απο εκει και σε ειδα σε θυμηθηκα ξανα..

..θυμηθηκα τα απογευματα που αφεθηκα και καθομουν κοντα σου και κοιτουσα για πρωτη φορα τα πολυ μεγαλα καραβια σου..

.........

..σε θυμηθηκα για εκεινες της μερες που προσευχομουν απ εξω απο την εκκλησια σου που κοντα σου εχεις..

..χωρις να ξερω το ονομα της να βρω σπιτι να πλαγιασω..

..για εκεινα τα απογευματα που τα δακρυα μου εκαναν της πληγες μου να ματωνουν......

..και δεν φοβηθηκα να δακρυσω..

..........

..σε θυμηθηκα για εκεινα τα χειμωνιατικα σαββατοκυριακα με το πονο μου την αγωνια μου και τα συναισθηματα μου στη πικρα..

......

..και τωρα καθε φορα που περνω απο το δρομο σου γερνω το κεφαλι μου και σε κοιτω με αισθημα χαρας μεσα μου..

..και ποσο πολυ παρακαλουσα να βρω σπιτι κοντα σου θυμαμαι..

........

..κανοντας το σταυρο μου στην εκκλησια σου γιατι θεραπευτηκαν οι τοτε πληγες μου..

........

..αγαπημενο μου λιονταρι..

..δε σε λησμονησα ποτε μου..

...και παντα οταν πηγενω στην πειραικη σταματω κοντα σου κανοντας ενα τσιγαρο για να σε θυμαμαι..

..και μονος μου να λεω..

..σκεψεις ονειρα να μεινω εδω να βρω σπιτι κοντα σου με πικρα που ειχα τοτε τωρα ολα αλλαξαν..

...και αυτο που σου εγραψα..

..ποση ζωη..

..ποσο ακομη πονο θα ψαχνω για σπιτι στο ταφο της ελπιδας μου..

..σβηστηκε ειδα..

...........

..και καποιος ντοπιος μου ειπε οτι τα λιονταρια παλιά ηταν εδω δυο..

..δε σε λησμονησα ποτε μου..

..παντα σε θυμαμαι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου