Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

πειραιας αγαπησω..


 ..ψιτ..?

..τον ομορφο πειραια αν δεν το αγαπας...

..να ξερεις...

..τσαμπα ζεις και περπατας...

..........

...αφιερωμενη η αναρτηση μου αυτη στο ομορφο πειραια που το αγαπω και το λατρευω...

..........

...τοσο στα ομορφα του που εχει...

..αλλα πιο πολυ στα δυσκολα της ζωης μου που περασα οταν ηρθα για πρωτη φορα εδω το  ' 22..

.........

...θα προσπαθησω να μεινω για παντα εδω...

..στα ομορφα και στα δυσκολα....

.........

...ειναι ευκολο να λες πειραια μου σ ' αγαπω...

...αλλα πρεπει πρωτα να το πιστευεις και να το ζεις...

..........

...ομορφε  μου πειραια σε λατρευω...

..τραγουδια  ομως δε ξερω να σου γραψω...

..σιωπηλα ομως θα στο δειξω με το να σου γραφω παντα..

........

...ομορφη πολη μου εσυ μεσα σου να το νιωσεις το γραψιμο μου...

..και εσυ να το φωναξεις...

...θελω να  ειμαι για παντα εδω..

..να σου γραφω και να σου λεω...

..ομορφο μου πειραια σ ' αγαπω...

........

..γιατι...?

..γιατι νυχτα στα σπλαχνα σου κατω στο ομορφο μπαικουτσι της πειραικης..

.. κατω και πανω στο μεγαλο παγκακι με το τραπεζι σου εγειρα και πλαγιασα για πολλες ωρες και για λιγες νυχτες..

.........

...και της ψυχης μου στη πικρα και στο μαυρο σκοταδι σου δοθηκα....

...νυχτα πονεμενη να περιμενω να ξημερωσει η μερα..

..και εσυ με τον αγιο νικολαο σου ψηλα στα βραχια..

και με το μεγαλο σου σταυρο με φωτισες...

...μου εδωσες σημαδι να φυγω η να μεινω...

............

...εκανα περα τη σκοτεινια μου τη πικρα το πονο μου..

...και μεσα απο το φωτεινο σου φως ειπα οχι δε φευγω ...

..θα μεινω....

..και ας μην εχω που να πλαγιασω και ας μην εχω που να παω..

..........

..θελω να σου μεινω για παντα εδω...

..σαν ενας απλος ταξιδιωτης καρδιας με σιωπες και πολλες αναμνησεις..

..εμπνευσμενος απο την ομορφια της πειραικης..

..και τη κοκκινη καρδια PIRAEUS που περνω καθε σαββατοκυριακο και τη βλεπω..

..φτιαγμενος απο ονειρα για σενα να ειμαι..

..και παντα να σου γραφω..

......

...πειραιας..

..ομορφη πολη να ζεις...

...πειραιας αγαπωσε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου