Δευτέρα 15 Απριλίου 2024

απο το φιντελ μου καλημερα..


 ..μονος μου ξυπνω...

..μονος μου κοιμαμαι...

..και αυτο δε μου αρεσει....

..το μονο που εχω ειναι η ησυχια μου..

................

..το να εισαι ομως μονος δεν ειναι καταντια..

..καταντια ειναι να παρακαλας για να εισαι με καποια φιλη μαζι..

..για να εχεις ενα φιλί ενα χαδι μια αγκαλια μια γρινια..

.............

..εχω για παρεα ομως το μικρο μου φιντελ που ειναι η καλυτερη μου παρεα..

..που ξυπνα και αυτος χαραματα μαζι μου και με κοιτα οπως ειμαι μπροστα στο εικονοστασι..

.. και μετα ερχετε στο καφε μου να του δωσω τη λιχουδια του..

..νομιζοντας πως θα φυγω και μετα παλι πανω στο κρεβατι να μου πλαγιαζει..

...............

..καλημερα σε ολους της υπεροχες φιλες μου εδω..

...που γεμιζουν ευτυχια τη ζωη μας εστω και μεσα απο το φεεις μπουκ...

...............

..ας ευχηθω λοιπον να εχουμε μια ομορφη και καλη εβδομαδα...

..με υγεια αγαπη και χαμογελο..

..απο το φιντελ μου και μενα..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου