Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

εχασε το στοίχημα ο ουρανός..


 ..καθισμενος ψες αργα τη νυχτα και πινοντας εξω μονος μου στο πεζοδρομιο γιατι αυλή δεν εχω.. 

..μου ειπε ο ουρανος εισαι να βαλουμε ενα στοιχημα...

..ναι αμε του απαντησα...

...............

..να δειξει ο καθενας δυο πραγματα απο οτι ομορφο εχει μου ειπε..

..οκ του ειπα..

..............

...αυτος μου εδειξε τα αστερια του.. 🌟🔯🌟🔯🌟🔯🌟🔯...

..χαμογελασα εχασες του ειπα..

..και του εδειξα αυτη την ωραια φωτογραφια..

..με το μεγαλο σταυρό και το ομορφο γραφικο εκκλησακι αγιος νικολαος..

..απο τον ωραιο μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης του ομορφου πειραια..

ενταξει ειπε..

.........

..μετα μου δειχνει το φεγγαρι.. 🌙..

..χαμογελασα ξανα..

...εχασες παλι του ειπα..

..γιατι με ρωτα...?

..δεν εχει γιατι..?

..εχει αφου..!

............

..κοιτα εδω τη πειραιωτισσα μου..

..ειναι πολυ πιο ωραια απο το  φεγγαρι σου.. 🌙..

..και του εδειξα εσενα ωραια και καλη μου φιλη εσυ...

..............

 ..γιατι εσυ εισαι σε ολα ομορφη και ωραια..

..σε ψυχη σε καρδια σε ομορφια σε αγαπη και στο δοσιμο..

.............

..πειραιωτισσα μου ..

..σε λατρευω αγνα φιλικα και ομορφα..

..εχεις την αγνη αγαπη μου..

..ομορφα ονειρα να εχεις..

..καλο σου βραδυ..

..καληνυχτα...

...........

..υγ.

..παλι γυρνας στο μυαλο μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου