Δευτέρα 8 Απριλίου 2024

στον ορμος της αφροδιτης..


 .. το αγαπω το ωραιο μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης της πειραικης του ομορφου πειραια..

.. αγαπω τη σιωπη του και οταν ερχομαι εδω μου βγαινει ενα συναισθημα να ονειρευομαι και να γραφω.. 

........

..παντα πιστευω στο συναισθημα..

..στο δυνατο συναισθημα αυτο που κανει τη καρδια μου να τρεμει.. 

.......

..αποψε εδω στη μεγαλη σιωπη της θαλασσας..

..και το ατελειωτο μπλε του ουρανου να καθομαι με της ωρες.. 

..κρυμμενος και να σε ψαχνω εδω σε αυτο το ομορφο μερος που ειναι γεματο απο χρωματα.. 

..και εσυ πειραιωτισσα μου πανεμορφη σαν κολαση να μου τρελαινεις το μυαλο μου..

.......

..να εισαι το φλεγομενο παθος μου φωτια στη ψυχη μου.. 

..να μου κλεβεις της αισθησεις μου..

..και τη λογικη μου να μεινω μακρια σου.. 

.........

..ερχεσαι κατω στο μπαικουτσι και μυριζεις χιλια χρωματα.. 

..εσυ εισαι η γοητεια της μικρης παραλιας του εδω.. 

..σε σκεφτομαι σαν χιλιους ερημους που δεν μπορω να συγρατησω τη διψα μου για σενα..

.......... 

..αφησαμε πισω το παρελθον μας γιατι ετσι πρεπει λες..

..και αφησαμε μια χαραμαδα να κρυφοκοιταμε τωρα ο ενας κρυφα τον αλλον..

...........

..στο μικρο πεταγμα των πουλιων μεσα μου γινετε στιχος να σου γραψω.. 

.. πετας μεσα στα ματια μου..

.. σαν τα ματια μου που περιμενουν τα χελιδονια να πεταξουν.. 

..........

..σκεφτομαι ακομη τα απαγορευμενα φιλιά σου που εχουν τη γευση οπως τα ονειρα μου..

..νοιωθω τη γευση ευτυχιας που ειχαν και σε ονειρευομαι ξανα με το χερι στη καρδια μου..

..........

..νιωθω και τα βηματα σου και ξερω θα ξαναβρεθουμε σε ενα ανεμο αγαπης και παθος.. 

..να κανουνε εστω για λιγο καλα της αγριες επιθυμιες μας..

..δινοντας παλι αγρια φιλιά..

..σε αυτα τα παθη των φιλιών μας χρωματιζοντας παλι τη σιωπη μας..

..καλο σου βραδυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου