Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

ορμος της αφροδιτης σ ' αγαπησα..


 ..ωραιο μου μπαικουτσι σ ' αγαπησα..

..καθημερινα ειναι τα αισθηματα μου για σενα και μονο κοντα σου χαλαρωνω..

..και τα ονειρα μου κοντα σου δεν τελειωνουν ποτε..

..........

..οταν σου ερχομαι κοντα σου ερχομαι παντα με τα καλα μου ρουχα..

..ερχομαι σαν αμολυντος..

..καθομαι μονος στα βραχια με τσιγαρα μου και με το τετραδιο μου με πολλα μεσα προχειρα γραμμενα σημειωματα..

...........

..βλεπω τον ηλιο να βυθιζεται μακρια  μεσα στα νερα του πειραια..

..και ο ουρανος να χρωματιζει το ηλιοβασιλεμα εδω που τα νερα της θαλασσας φιλάνε την ακτη της ακρης στο ωραιο μπαικουτσι..

............

..ονειρευομαι με τη θαλασσινη αλμυρα να με κτυπα σαν αερακι πανω στο προσωπο μου..

..το αρωμα των λουλουδιων απο τα σκαλοπατια να ερχετε μεχρι εδω..

..το απεραντο γαλαζιο της θαλασσας..

..η βαρκα να συνεχιζει να κυματιζει και σκεψεις μεσα μου πολλες..

..και πολλες αναμνησεις πανω στα βραχια..

..και να ψιθυριζω στο παραδεισο ειμαι με της ομορφες μικρες στιγμες που αποψε ζω..

............

..ποσο θα ηθελα να νυχτωνε νωρις αποψε να παω στο σταυρο στο αγαπημενο μου παγκακι...

..να παρω γευση σιωπης και προσευχης..

..να ησυχασει η ψυχη μου..

..και να παρω ανασες ζωης..

............

..γιατι η ομορφια σου ωραιο μου μπαικουτσι ορμος της αφροδιτης..

..ειναι αγαπη...

..γινεσαι ωραιες στιγμες..

..γινεσαι αληθινα συναισθηματα. 

..μεσα στη βουη του κοσμου που περπατα απο ψηλα κοιταζοντας σε..

..και για μενα εισαι δυναμη..

..........

..ναι σ ..' αγαπησα..

..γιατι δεν αφηνεις τιποτα να διαταραξει την ωραια ομορφια που εχεις παντου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου