Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

σημαδεμενη σιωπη..


 ..ειναι μια φιλη αγαπη που ειναι σιωπηλη γιατι ετσι πρεπει..

..με σημαδεμενη σιωπη..

..ειναι φιλη αγαπη προσεκτικα κρυμμενη και προστατευεται..

..γιατι το ωραιο φιλι της ειναι δυναμη και συμφωνια σιωπηρη..

...........

..ειναι η αγαπη που κρυβεται τη μερα αλλα μου κανει κατι βραδυα τη νυχτα μερα..

..και η νυχτα μου τελειωνει με τη δικη της καληνυχτα..

..με δυο λογια ομορφα που θα μου πει..

...........

..ειναι φιλη αγαπη που ξερει να σωπαινει  να καρτερει να με δει να μου μιλησει..

..με σιωπη και ψυχη..

.........

..ειναι η φιλη αγαπη που το φιλι της το δινει στο σκοτεινο μπαικουτσι..

..ακουμπισμενη πανω στο τοιχο  στα βραχια της πειραικης..

..διπλα απο τα ανθισμενα νυχτολουλουδα των βραχων...

...........

..ειναι η φιλη αγαπη που μυριζει απαγορευμενο που οταν μου μιλα ανοιγουν ολες οι πορτες του παραδεισου..

..που δεν μπορεις να τη ξεπερασεις..

..........

..ειναι η φιλη αγαπη που πρεπει να της γραψω της σκεψεις καρδιας μου..

..σε δυνατα συναισθηματα των αγαπημενων νυχτερινων αναμνησεων μου..

............

..ειναι η φιλη ποθητη αγαπη που δεν αντεχεις μακρια της..

..σου ανοιγει την αγκαλια της και της ανοιγω τη καρδια μου..

............

..γιατι αξιζει να αγαπηθει..

..να φιληθει..

..να αγκαλιαστει..

...ειναι η φιλη αγαπη με υποσχομενη σιωπη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου