Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Δεν με τρομαζει η δουλειά


 ..πρωι και κοιταζω τη δουλεια που εκανα πινω τον καφε μου και σκεφτομαι τι αλλο εχω να κανω σημερα..

.....

..πρωτα καφες ενα δυο τσιγαρα και σε λιγο ξεκιναω τιποτα δε χτιζεται μονο του το τζακι θελει υπομονη και μερακι..

........

..νοιωθω ικανοποιηση που βλεπω οτι η δουλεια μου προχωραει..

..σημερα θα χτισω το κρεβατι και τη ντουλαπα τα θελουν χτιστα και με πατητη αμμακωνια..

........

..καλη μου δυναμη..

..καλημερα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου