..εξω στη μικρη αυλη μου με ενα παγωμενο φραπε και ενα μικρο χωνακι παγωτο..
.......
..η μουσικη να συντροφευει τις σκεψεις μου..
..γιατι η ζωη ειναι ομορφη στις πιο απλες στιγμες..
......
..καλο απογευμα κυριακης σε ολους με χαμογελα και ομορφες στιγμες..
..καλο απογευμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου