Τετάρτη 22 Ιουλίου 2020

Μαρκελλα το πιο ομορφο ονομα σημερα γιορταζει..

...σημερα γιορταζει το πιο ομορφο ονομα στο κοσμο...
...που ακουει στο ονομα Μαρκελλα...
..................
..σημερα γιορταζει η αγαπημενη μου Αγια Μαρκελλα της μυροβολος χιος εκει.....
.....................
..επισης γιορταζουν 2 φιλες μου παληες  ωραιες παχουλες...
..μικρες των μηνων αγαπες τοτε που ημουν στην ομορφη χιο...
...απο τα θυμιανα και το βρονταδος....
................
...επισης γιορταζει  και το μικρο μου αμαξι που το εφερα απο τη χιο το ' 17 και του εδωσα το ονομα μαρκελλα...
...................
...γιορταζει και η πρωτη μου αθωα ψυχη που εβαλα στο σπιτι μου  ενα μικρο ομορφο γατακι που τωρα ειναι μεγαλο....
.....................
..εδωσα ονοματα για να θυμαμαι παντα την Αγία και της φιλες από  την ομορφη χιος ....
.......................
...χρονια πολλα στο πιο ομορφο τελειο  ονομα που υπαρχει...
....χρονια σου πολλα μαρκελλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου